Inredning


MALM Byrå med 6 lådor, ekfaner, spegelglas Bredd: 40 cm Djup: 48.5 cm Höjd: 123 cm
Nu i veckan ska jag med kusinen till Ikea på jakt efter saker som kan göra min enkla boning mer hemtrevlig. Detta har resulterat i att jag kollat runt mycket på deras hemsida och jag måste bara säga att jag har sorg. Sorg för att byrån ovan inte finns i vitt. Hade den funnits i vit hade den varat på alla mina böner.

Den  är ju som gjord för mig och min lägenhet fast den vägrar finnas i vit! Perfekta, höjden, bredden, djupet ALLT förutom färgen. 

Så nu till mitt andra dillemma: Jag misstäncker alla pimpish klockor jag hittar för att vara högljuda tickare. Det är något jag inte kan leva med alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0