Drumming noise inside my head

Jag älskar min Ipod! Jag och Psyduck (Ja, det är namnet på min Ipod) har återupptäckt vår kärlek. Psyduck är nu fylld med AWSOME och vi har tillochmed damsugit lägenheten. Psyduck...

Okej, nu blev jag just avbruten av "Gabriel från Greenpeace" som knakcade på min dörr och ville få mig att joina. Vi hade just ett mycket givande en minutssamtal om Greenpeace. Det var fint, den första människan som plingar på min dörr.

Nu åter till Psyduck, han hjälper med mycket. När jag lyssnar på honom slipper jag liksom bakgrunds dunket från mina grannar som jag annars hör när jag lyssnar på musik direkt från datorn (priset man får betala för att inte ha en önskan att spränga sin hjärna)

Jag och Psyduck har även hoppat runtr i lägenheten och dansat, det är AWSOME att ha eget. Hade jag varit hemma hade mamma slängt onda ögon på mina mjukisbyxor och fällt onda kommentarer om att de skall möta sitt öde i sopptunnan snart.

AWSOMEEEEE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0