Scheman

I mitt liv följer jag för närvarande 3 olika sheman. Två olika scheman angående kurserna på universitetet. Men det viktigaste schemat är mitt TV serie schema. Detta följs noga och då det bryts blir jag mycket upprörd.

Måndag: Once Upon a time, Misfits, Pan Am
Tisdag: Gossip Girl, How I met your mother,
Onsdag:
Torsdag: Top Model
Fredag: The Secret Circle, The Big Bang Theory
Lördag: Nikita, Grimm
Söndag:

Jag har tyvärr börjat slacka med detta schema dock. How I met your mother, Pan Am och Misfits ligger i faro zonen att försvinna från mitt schema. Det känns inte riktigt bra....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svik inte misfits! Du får inte!

2011-11-15 @ 16:10:08
Postat av: sara

höhö hittade hit först nu ;)

jag uppslattar verkligen ditt serieschema! Funderar på att göra ett likadant... det kommer dock se lite tragiskt ut just nu eftersom alla serier typ är på break och jag har behövt korta ner det pga för mycket plugg (damn you plugg!) Men nu till saken, inte visste jag att du kollar (eller kollade) på Pan Am! Jag såg första avsnitten men sedan skippade jag några veckor och har inte tagit tag i det än^^ Misfits har jag svikit redan från säsong 2 ;)

2011-12-01 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0