Cannon YOU can



Jag och hunden tog just en prumenad i spöregnet. Själv tyckte jag att det var jätte mysigt och ville nästan ta en tur runt nicksta men Felix verkade inte tänka i de banorna... Han tänkte snarare på att komma hem och ut ur sina regnkläder. Här ovan är en bild på en betydligt lyckligare Fluff från förra sommaren.

Just nu sitter jag dock och känner små agritioner gentemot canon. Jag har fortfarnade inte fått tillbaka min kamera laddare som jag lämnade in innan midsommar. (Detta är kamerasladden som använts en gång innan den slutade fungera.)

Men nej, nu ska jag inte vara ond på stackars canon som har sett till att jag inte kunnat ta några bilder sedan 1 juni. Jag skall inte heller vara arg på expert som faktist var gulliga nog att skicka mig ett SMS där det stod att de var medvetna om förseningen för två veckor sedan. Det är inte deras fel att min mamma var tvungen att ringa för att jag skulle få det sms:et. Nej, jag är en elak person som har känt en gnutta irritation över detta. Jag tror på er cannon! Återställ min laddare! Ni klarar det!

Nej, nu skall jag äta middag med min familj som just nu annalyserar den senaste golfrundan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0