20 Augusti

Nu är det fem dagar kvar tills jag börjar på universitet och dagarna bara faller bort. Mamma och jag kollade lite på lampor idag men det finns inte så mycket att se på här i Nynäs så jag får väl köpa något på ikea när jag flyttar eller bo i mörker de första dagarna.

Mamma har för övrigt sakt att hon ska köpa någon växt till mig som jag inte kan döda. Hon föreslog något fult och hårigt som jag inte gillade så jag föreslog okider. Hon tycktes dock inte tro att jag skulle kunna hålla dem vid liv. Mammas blommor på bilden här över dog för övrigt för ett halvår sen och trots det står krukan med döda rötter kvar...


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, är inte orkidéer typ det svåraste att hålla vid liv?

2011-08-21 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0