Sommarjobb

Jag har fått mitt prälimenära sommarjobbs schema. Det ser bra ut och det ska bli kul att arbeta ihop lite pengar. Jag hoppas att det inte blir så mycket ändringar eftersom schemat passar mig perfekt. Jag hoppas att jag får lite hjälp första dagen så att jag kommer ihåg hur kassan fungerar.
      Det enda jobbiga är att jag börjar jobba bara en helg efter att skolan slutat men då har jag åtminstonde fått det gjort och kan slappa sen.
      Om det är någon som har lust att äta en snabb lunch med mig i hamnen någon dag då jag jobbar heldag säg till så att jag har något att se fram emot under de långa timmarna i teboden.

Vecka 24
mån - hela dan
tis - hela dan
ons - hela dan
tor - fm (förmiddag)
fre - fm
lör - fm

vecka 25
mån - tor - hela dan

vecka 26
mån - fre förmiddag 10-14

vecka 27
tisdag 10-18
onsdag 10-14
torsdag 10-14

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jobbar ju i rökeriet från den 15-7 så det är inte alls långt ifrån ;)

2009-05-28 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0