Släkten var här...

Jag älskar att lyssna på min faster när hon pratar om sin barndom. Jag fick höra lite mer om den igår och även lite förunderlig släkt stolthet.

*Min kusin slår mig i huvudet med en kudde*
Jag: AJ!
Faster: Man ska inte slå tjejer. Du ska veta att när man gör det får man dubbelt så mycket tillbaka. Det lärde jag mina bröder. Jag tog greppet på dem.
Kusin: Fast den ena var ju fyra år yngre och den andra... var nörd.
Pappa: Hon var ju som ett skadat psykfall hon hoppade på oss bakifrån och försökte strypa oss!
Faster: Ja.. Vi var en skadad, en nörd och en fyra år yngre. Men vi Larsens kan allt slika oss på näsan!

Kommentarer
Postat av: Maria.

svar: haha vad kul att du har en blogg :P Och kul namn SEHR nettis (är man tysk så är man)...



Okej, ja det flesta kommer nog direkt till Älta. Jag kommer inte vara hemma förrän kl.17, efter flakåkning, så då kommer nog många :)

2009-05-10 @ 17:08:47
URL: http://tja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0