Sista lektionen i Textkommunikation

Jag kände att rubriken skulle vara ren, enkel så att man verkligen förstår vad som komma skall. Befrielsens dag är kommen. Jag tror ingen kan förstå min känsla av lättnad. En lättnad som finns här för att jag praktiskt taget kan känna friheten komma närmare.

En sak som besvärar mig är dock att Olivia och Julia verkar ha valt att skolka eller dylikt. Jag unnar dem inte detta. Man unnar aldrig någonsin någon annan att slippa undan textkommunikation.


Det hemska är väl det att jag egentligen känner att det vore episkt att skolka på den sista lektionen i textkommunikation. Men nej, jag är ingen skolkare. Det blir bäst att jag sitter här och skriver min vackra utvärdering.


Jag har varit här från början till slut  och tack gode gud, nu är det slut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ljuva människa

2009-05-29 @ 10:55:19
Postat av: olivia

Jag jobbade faktiskt hemma. Det du.

2009-05-29 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0