Morgon jämmer

Idag ska jag till tandläkaren. Det är ju något som alldrig tidigare har hänt. Eller jo. Det känns alltid lika kul att åka dit speciellt när man vet att man kommer hålla på att svimma på tåget av mensverk och när de antagligen kommer svara att jag måste ha tandställningen i hundra år till.
Jag skulle kunna försöka se saker och ting från den ljusa sidan men så funkar det inte när man har PMS. Under tiden då man har PMS finns det två enkla vägar i livet: En till sängen och en till toaletten.
Det finns inga sängar på tåg och det finns inga toaletter heller.
Tycker nästan lite synd om tandläkarna som kommer få dras med mig idag. Observera nästan tandläkare är ondsinta.

Kommentarer
Postat av: emma

pms kan ta sig i rumpan!

2009-05-11 @ 21:30:51
URL: http://wakeskatebrud.blogspot.com
Postat av: Julia

Haha, "Under tiden då man har PMS finns det två enkla vägar i livet: En till sängen och en till toaletten." Du ser sanning.

2009-05-12 @ 00:13:41
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0