Stackars mig och Stackars Omar

Ibland händer det saker som får en att vilja ta sin dator i båda händerna och sen med all den kraften man har dunka den hårt i golvet om och om igen.

Idag hände det mig.

Detta hände mig när jag just sågott som skrivit klart ett arbete. Jag spapade allt sen insåg jag att jag gjort ett alvarlig misstag. Jag hade råkat spara samma arbete fast halvfärdigt över det. när jag i panik öppnade upp arbetet igen insåg jag att det var försent. Det är så mysigt och gött när man inser att de tre sista sidorna på ditt tidigare 9sidor långa arbete är borta.

Nu sitter jag här och skriver för tredje gången en text om stackars Omar.

Det är tråkigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0