Foto

Nu sitter jag här i skolan och har foto. Jag är väldigt produktiv just nu måste jag säga bara så att alla vet. Jag känner såhär på morgonkvisten för att dela med mig av lite olika känslor jag känner:

Trötthet: Vad vore en morgon utan detta?
Kyla: Det är kallt och vad vore December utan en kyla som sakta bryter ner en?
Obehag: Vad vore en idrottslektion utan fotboll?
Ångest: Vad vore inte ett lov om man inte har 3 stora inlämningar precis innan och efter?
Lycka: Vad vore min mun utan tandställning? Den ska UUUUUT!!! 
Frihetslängtan: Frihet (Eller åtminstonde halv frihet) efter 1803 dagar ska mina tänder frigöras!

Föresten så är foto kul. Snart ska vi få lära oss lite fotoshop. Jag har planer på att klistra in en bild på en simmande älg i Nicksta. Olivia blev inte så imponerad av min plan. Undrar varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0